• وبلاگ : چفيه
  • يادداشت : بي بي همه مونو نجات داد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام ازاين وبلاگ شما خيلي خوشم امد خواهش مي كنم به من سر بزنيد
    + آذر 

    درود بر روح پاك آناني كه زندگي و جان خويش را بر كف گذارده و با خداوند معامله كردند و ننگ بر آناني كه به نام اين بزرگواران امروز تسمه از گرده مردم بي دفاع مي شكند و از هيچ ظلمي در حق مردم كوتاهي نمي كنند...دم از منش علي مي زنند اما چه احمقانه تاريخ را از ياد برده اند كه علي در برخورد با خوارج چگونه رفتار كرد..

    داعيه داران دين خدا ديشب در دانشگاه پلي تكنيك حرمت مسجد خدا را هم شكستند تا نشان دهند امروز آن روز ي است كه پيامبر مي گفت مي رسد و در آن جز نامي از اسلام باقي نمانده است..
    ننگ بر دشمنان خداوند..
    ديروز 5 تن از دانشجويان عضو انجمن اسلامي پلي تكنيك به نشانه اعتراض به گذشت بيش از 50 روز از بازداشت اهورائيان دربند در مسجد دانشگاه متحصن شدند.
    اما به دستور مديريت مزدور دانشگاه كه بشدت از اقدام دانشجويان آگاه هراسيده بود در نيمه هاي شب با يورش به مسجد دانشگاه اين حرم امن الهي دانشجويان توسط انتظامات دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
    دورد بر دانشجوي آزاديخواه پلي تكنيك

    ننگ بر دشمنان خداوند و شكنندگان قداست حرم امن الهي

    + معبر 
    سلام
    نظرتون راجع به اين چيه؟؟

    http://qafelehshohada.parsiblog.com/224121.htm
    موفق باشين
    سلام وبلاگ زيبا و آموزنده اي داري در پناه خدا موفق و پايدار باشي خوشحال مي شم به وبلاگ ما هم سري بزني،موفق باشيد ان شاءالله... التماس دعا يا علي.

    باسلام

    اَلسَّلامُ عَلَيْكِ يا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ الَّذي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ بِهِ صابِرَةً وَ نَحْنُ لَكِ اَوْلِياءُ مُصَدِّقُونَ وَ لِكُلِّ ما اَتي بِهِ اَبُوكِ صلي ‏الله‏ عليه ‏و‏آله وَ اَتي بِهِ وَصِيُّهُ عليه‏السلام مُسَلِّمُونَ وَ نَحْنُ نَسْئَلُكَ اللّهُمَّ اِذْ كُنّا مُصَدِّقينَ لَهُمْ أَنْ تُلْحِقَنا بِتَصْديقِنا بِالدَّرَجَةِ الْعالِيَةِ لِنُبَشِّرَ اَنْفُسَنا بِأَنّا قَدْ طَهُرْنا بِوِلايَتِهِمْ عليهم‏السلام.

    شرمنده چند روزي نبودم .

    باتشكر

    بنام خدا
    با سلام به همسنگر عزيزم
    خاطره زيبايي بود .
    اگر نبود عنايات اهل بيت (ع) ما هيچگاه به پيروزي در جنگ نمي رسيديم .
    موفق و سربلند باشيد .
    التماس دعا
    هوالشافي....مثل هميشه زيبا وتاثير گذار نوشتيد...التماس دعا يازهرا