• وبلاگ : چفيه
  • يادداشت : زندگينامه شهيد حاج همت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    دوست عزيز سلام.....از وبلاگ خوب شما ديدن کردم.من با يک مطلب در مورد برخي از مجازاتهاي اسلامي به روزم...ممنون ميشم نظر شما رو در وبلاگم داشته باشم...موفق باشيد.

    محفل يارانسلام دوست بزرگوارم لوگوي وبلاگم تغيير كرده آدرس جديد را برايتان مي گذارم .

    موفق باشيد ، ياعلي

    www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/rahiyanenoor/02.jpg

    سلام

    وبتونون هنوز نخوندئم ولي فك كنم مطالب خوبي داشته باشه...

    موفق باشيد

    بنام خدا
    با سلام
    ممنون كه سر زدي
    التماس دعا
    بنام خدا
    دوست عزيز سلام
    ممنون از محبت شما
    مطلبتون زيبا بود .
    من3 وبلاگ در پارسي بلاگ دارم بنامهاي« يوسف زهرا»،«شيداي حسين» و «خاك جبهه» دارم كه هر سه آنها مورد عنايت شما قرار گرفته و لوگوي آنها لينك شده است . اخيراً تصميم گرفتم هر سه وبلاگ را تعطيل نمايم و وبلاگ جديدي را بنام « شلمچه » راه اندازي نمودم بدينوسيله از شما دعوت مي نمايم بعنوان دوست صميمي در قسمت دوستان قرار بگيريم و لوگوي يكديگر را هم لينك كنيم .
    منتظر حضور سبز شما و اعلام نظر در مورد پيشنهاد مذكور هستم
    التماس دعا
    يا علي مدد

    هرجمعه كه فرا ميرسد, من از طلوع تا غروب خورشيد, چشم انتظار آن وعده الهي هستم تا چشمانم به ديدار پدر امت روشن شود. براي ما جمعه‌ها رنگ و بويي خاص دارد و با بقيه ايام هفته متفاوت است, چه آنكه اين روز به مولايمان مهدي (عج) تعلق دارد. مولاي من! در طول اين چند بهار كه از عمرمان ميگذرد, اينچنين پناهگاه امني را پيدا نكرده‌ايم كه حرفهاي دلمان را با او بگوييم, زيرا به خوبي ميدانيم كه شما, سخن دل را ميشنوي و همواره به فكر محبان و شيعيانت هستي. درست است كه هرگاه بر مشكلات انبوه برميخوريم و از همه جا رانده و مانده ميشويم , ناگهان برق اميدي در دلمان هويدا ميگردد كه دل را به آرامشي دست نيافتني سوق مي دهد. اما چقدر بايد رو سياه و شرمنده باشيم كه تنها وقتي به مشكلات بر ميخوريم به ياد تو پدر مهربان مي‌افتيم و تو را ميخوانيم. آيا كسي كه همچون پدري مهربان, در همه حال به يادمان است, اينچنين بايد محبتش را پاس بداريم؟ شرمساريم و شرمنده و ميدانيم اگر دستگيري آن مولاي بزرگوار نبود, حال اين چنين پراميد نبوديم.



    ( بنام تو اي ارام جان )

    سلام و عرض ادب

    عشق ملاقات مرگ و زندگي است، ملاقاتي در نقطه اوج

    فقط در صورت شناخت عشق است كه مي توان به تجربه اين ملاقات نايل آمد ، در غير اينصورت به دنيا مي آييم، زندگي مي كنيم و مي ميريم ، ولي در حقيقت مهمترين تجربه زندگي را از دست داده ايم ، تجربه اي كه با هيچ چيز جايگزين نمي شود.

    ما، تجربه ي حد فاصل مرگ و زندگي را از دست داده ايم

    تجربه اين حد فاصل، نقطه اوج و حد نهايي تجربيات آدمي است. براي اينكه به آن نقطه برسيم بايستي عشق به يار را هميشه به خاطر داشته باشيم


    عزت زياد ... يا علي مدد
    + مهم نيست يه بنده سر تا پا گناه 

    سلام

    خدا خيرتان بده

    من عاشق شهدام

    ((كربلا رفتن خون مي خواهد))

    ((شهيد همت))